RevoLUCIA

Na putu da usmjeri što više ljudi u pronalasku onog što ih zaista zanima, revoLUCIA je brend za karijerno savjetovanje i osobni razvoj.

Lucijin rad s kijentima utječe na ono najvažnije – osobno zadovoljstvo. Upravo zato u središtu brenda stoje težnje i snovi, što smo u logotipu simbolizirali u znaku “skakača” – pojedinca koji poseže prema svom (željenom) uspjehu. Kako to postiže? Kroz svoju karijernu revoluciju.

Projekt obuhvaća:

  • dizajn logotipa

Aprion

Aprion je tvrtka za projektiranje certificiranih pasivnih kuća – iznimno ugodnih i štedljivih građevina, koje su danas standard najučinkovitije gradnje u svijetu.  Aprion investitorima pristupa na personaliziran način za postizanje maksimalnih ušteda u gradnji i nakon nje.

Za Aprion smo kreirali klasičan, čvrst logotip sa središnjim simbolom u slovu “O”, koji predstavlja jezgru za izmjenu topline – jedan od ključnih elemenata u projektiranju toplinskih sustava pasivnih kuća.

Projekt obuhvaća:

  • dizajn logotipa
  • dizajn posjetnica i memoranduma
  • dizajn ilustracija i naljepnica
  • dizajn Power Point predloška
  • sadržaj i dizajn vizuala za društvene mreže
  • izrada reel videa za društvene mreže

Profesionalnost i jednostavnost glavne su okosnice Aprionovog brendinga. Odmakom od zelene, klasične boje održivosti, korisnicima pristupamo s tradicionalnom poslovnom plavom i komuniciramo stručnost i povjerenje za angažman na tako važnom projektu kao što je projektiranje doma.

Villa Marino

Villa Marino je luksuzna kuća za odmor u zaleđu Dalmacije, koja na tek pola sata vožnje od mora pruža oazu mira za goste željne bijega od urbanog života.

Kako bi se gosti snašli bez čestih poziva i upita vlasnicima, sastavili smo interaktivni PDF – Welcome Book vile Marino, koji sadrži sve informacije za ugodan boravak – od uputa za rukovanje, do potrepština i atrakcija u okolici.

Projekt obuhvaća:

  • definiranje vizualnog identiteta
  • dizajn interaktivnog PDF-a na 22 stranice
  • istraživanje i sastavljanje sadržaja
  • integracija interaktivnih i responzivnih elemenata

Green Living Design

Green Living Design bavi se proizvodnjom zelenih instalacija od mahovine i pravog bilja, koje u dom i poslovne prostore unose prirodu, a s obzirom da su prošle proces stabilizacije, ne blijede i mogu trajati i do 10 godina.

Green Living Design nastao je upravo u vrijeme korone i danas ima misiju dovesti prirodu u svaki dom i ured, kako bismo se ponovno povezali s prirodom. Ovu zelenu priču ispričali smo kroz niz formata – od web stranice do newslettera.

Projekt obuhvaća:

  • dizajn web stranice
  • dizajn predložaka za društvene mreže
  • dizajn predložaka za ponude i fakture
  • dizajn omota ambalaže
  • dizajn e-mail newslettera
  • izrada video oglasa

U svakom formatu dizajniranom za Green Living Design koristimo jedinstvene osobine brenda: Svaki je proizvod 100% unikatan, 100% prirodan i donosi više od same estetike – smanjuje buku, poboljšava koncentraciju i pročišćuje zrak.

PROBLEMATIQUE

PROBLEMATIQUE je osobni brand čiji je naziv statement sam za sebe, upotpunjen karakternim logotipom. Elegantan i sa stilom, hrabar i nekonvencionalan – idealne karakteristike za plasman na tržištu NFT-jeva. 

Da bismo dočarali osebujnost ovog brenda, u logotipu na mjesto slova “M” smještamo krunu kao prepoznatljiv simbol originalnosti i stila, s daškom funky svježine i stilske provokacije.

Projekt obuhvaća:

  • dizajn logotipa

Sviđa vam se što ste vidjeli? Naručite i vi svoj on point dizajn.