SLM

Profesionalizacija osobnog brenda osobito je važna kod profesija kao što je odvjetništvo ili konzultantske usluge. Percepcija osobe kao brenda može činiti ključnu razliku do uspjeha. 

Upravo zato, odvjetnica Sandra Lacmanović Meić napravila zaokret prema kvalitetnom osobnom brendiranju i prepustila nam kreiranje njenog vizualnog identiteta.

Projekt obuhvaća:

  • dizajn logotipa
  • dizajn memoranduma
  • dizajn vizitke
SLM logo kreirala matea brkić jakovina

Villa Marino

Villa Marino je luksuzna kuća za odmor u zaleđu Dalmacije, koja na tek pola sata vožnje od mora pruža oazu mira za goste željne bijega od urbanog života.

Kako bi se gosti snašli bez čestih poziva i upita vlasnicima, sastavili smo interaktivni PDF – Welcome Book vile Marino, koji sadrži sve informacije za ugodan boravak – od uputa za rukovanje, do potrepština i atrakcija u okolici.

Projekt obuhvaća:

  • definiranje vizualnog identiteta
  • dizajn interaktivnog PDF-a na 22 stranice
  • istraživanje i sastavljanje sadržaja
  • integracija interaktivnih i responzivnih elemenata
interaktivni pdf kreirala matea brkić jakovina

Physio kids centar

Prvi sveobuhvatni stručni centar za motorički razvoj djece u Zagrebu obratio nam se da za njih kreiramo kvalitetan logotip.

U divnoj suradnji s Anom Benković, vlasnicom Physio Kids Centra, kreirali smo jasan, slikovit, nježan, a opet upečatljiv logotip koji uspješno komunicira i svrhu i osjećaj kojeg želimo stvoriti već pri prvom pogledu na logo.

Projekt obuhvaća:

  • dizajn logotipa

Glavna značajka na kojoj smo temeljili logo upravo je kretanje i motorika na koju izravno sugeriramo u logotipu, ali i najvažnije – na razvoj i napredak. Birane su nježne, pastelne boje te zaobljen, ali i dalje jasan i profesionalan font. Elementi su smješteni u polukružnu konkstrukciju, koja ukupno zaokružuje cijelu priču oko ovog logotipa.

ZONE

ZONE je samostalna linija sportske odjeće za žene koju je pokrenuo pilates studio Reformer point. Cilj je bio kreirati čist i moderan logo koji će se dobro istaknuti na trenirkama, majicama, tajicama i drugoj sportskoj odjeći za aktivne žene sa stilom.

Projekt obuhvaća:

  • dizajn logotipa

ZONE logo nije samo stiliziran font – u glavni simbol loga ugradili smo više značenja – logo znak čini slovo “Z”, ali i siluetu osobe u istezanju, dok je slovo “O” pozicionirano poput pilates lopte. Dodatno smo i svako slovo stilizirali da vizualno ulazi u zonu onog predhodnog, što logu daje dodatnu dinamiku.

AQUADESIGN

AQUADESIGN ime i logo nastao je kao težnja za profesionalnim dizajnom jedne dugogodišnje tradicijske tvrtke. Naš zadatak bio je osmisliti novo ime i stvoriti upadljiv, ali tradicionalan logotip za obiteljsku tvrtku iz Omiša koja se bavi izradom bazena.

Nakon pomnog istraživanja, predložili smo niz imena i slogana, od kojih je obitelj izabrala “AQUADESIGN”, a prati ga izabrani slogan “umijeće izrade bazena” koje odražava njihovo iskustvo u tome što rade već 20 godina.

Projekt obuhvaća:

  • osmišljavanje imena i slogana tvrtke
  • dizajn logotipa
  • dizajn totema i vanjskih reklama
  • dizajn pozivnica
aquadesign kreirao onpoint.hr

Prema želji klijenta, za ostavljanjem industriji prepoznaljivog dojma, AQUDESIGN logotip kreirali smo kao klasično “A” s valovima, dok smo uz slovo G dodali element kvadrata, koji originalno opisuje prepoznatljiv tzv. rimski ulaz u bazen. Za upadljivost koristili smo jarki ton, naravno, plave boje.

RevoLUCIA

Na putu da usmjeri što više ljudi u pronalasku onog što ih zaista zanima, revoLUCIA je brend za karijerno savjetovanje i osobni razvoj.

Lucijin rad s kijentima utječe na ono najvažnije – osobno zadovoljstvo. Upravo zato u središtu brenda stoje težnje i snovi, što smo u logotipu simbolizirali u znaku “skakača” – pojedinca koji poseže prema svom (željenom) uspjehu. Kako to postiže? Kroz svoju karijernu revoluciju.

Projekt obuhvaća:

  • dizajn logotipa

Green Living Design

Green Living Design bavi se proizvodnjom zelenih instalacija od mahovine i pravog bilja, koje u dom i poslovne prostore unose prirodu, a s obzirom da su prošle proces stabilizacije, ne blijede i mogu trajati i do 10 godina.

Green Living Design nastao je upravo u vrijeme korone i danas ima misiju dovesti prirodu u svaki dom i ured, kako bismo se ponovno povezali s prirodom. Ovu zelenu priču ispričali smo kroz niz formata – od web stranice do newslettera.

Projekt obuhvaća:

  • dizajn web stranice
  • dizajn predložaka za društvene mreže
  • dizajn predložaka za ponude i fakture
  • dizajn omota ambalaže
  • dizajn e-mail newslettera
  • izrada video oglasa

U svakom formatu dizajniranom za Green Living Design koristimo jedinstvene osobine brenda: Svaki je proizvod 100% unikatan, 100% prirodan i donosi više od same estetike – smanjuje buku, poboljšava koncentraciju i pročišćuje zrak.

PROBLEMATIQUE

PROBLEMATIQUE je osobni brand čiji je naziv statement sam za sebe, upotpunjen karakternim logotipom. Elegantan i sa stilom, hrabar i nekonvencionalan – idealne karakteristike za plasman na tržištu NFT-jeva. 

Da bismo dočarali osebujnost ovog brenda, u logotipu na mjesto slova “M” smještamo krunu kao prepoznatljiv simbol originalnosti i stila, s daškom funky svježine i stilske provokacije.

Projekt obuhvaća:

  • dizajn logotipa

Sviđa vam se što ste vidjeli?
Naručite i vi svoj on point dizajn.