RevoLUCIA
Na putu da usmjeri što više ljudi u pronalasku onog što ih zaista zanima, revoLUCIA je brend za karijerno savjetovanje i osobni razvoj.
Lucijin rad s kijentima utječe na ono najvažnije – osobno zadovoljstvo. Upravo zato u središtu brenda stoje težnje i snovi, što smo u logotipu simbolizirali u znaku “skakača” – pojedinca koji poseže prema svom (željenom) uspjehu. Kako to postiže? Kroz svoju karijernu revoluciju.
Projekt obuhvaća:
- dizajn logotipa
Aprion
Aprion je tvrtka za projektiranje certificiranih pasivnih kuća – iznimno ugodnih i štedljivih građevina, koje su danas standard najučinkovitije gradnje u svijetu. Aprion investitorima pristupa na personaliziran način za postizanje maksimalnih ušteda u gradnji i nakon nje.
Za Aprion smo kreirali klasičan, čvrst logotip sa središnjim simbolom u slovu “O”, koji predstavlja jezgru za izmjenu topline – jedan od ključnih elemenata u projektiranju toplinskih sustava pasivnih kuća.
Projekt obuhvaća:
- dizajn logotipa
- dizajn posjetnica i memoranduma
- dizajn ilustracija i naljepnica
- dizajn Power Point predloška
- sadržaj i dizajn vizuala za društvene mreže
- izrada reel videa za društvene mreže
Profesionalnost i jednostavnost glavne su okosnice Aprionovog brendinga. Odmakom od zelene, klasične boje održivosti, korisnicima pristupamo s tradicionalnom poslovnom plavom i komuniciramo stručnost i povjerenje za angažman na tako važnom projektu kao što je projektiranje doma.
Villa Marino
Villa Marino je luksuzna kuća za odmor u zaleđu Dalmacije, koja na tek pola sata vožnje od mora pruža oazu mira za goste željne bijega od urbanog života.
Kako bi se gosti snašli bez čestih poziva i upita vlasnicima, sastavili smo interaktivni PDF – Welcome Book vile Marino, koji sadrži sve informacije za ugodan boravak – od uputa za rukovanje, do potrepština i atrakcija u okolici.
Projekt obuhvaća:
- definiranje vizualnog identiteta
- dizajn interaktivnog PDF-a na 22 stranice
- istraživanje i sastavljanje sadržaja
- integracija interaktivnih i responzivnih elemenata
Green Living Design
Green Living Design bavi se proizvodnjom zelenih instalacija od mahovine i pravog bilja, koje u dom i poslovne prostore unose prirodu, a s obzirom da su prošle proces stabilizacije, ne blijede i mogu trajati i do 10 godina.
Green Living Design nastao je upravo u vrijeme korone i danas ima misiju dovesti prirodu u svaki dom i ured, kako bismo se ponovno povezali s prirodom. Ovu zelenu priču ispričali smo kroz niz formata – od web stranice do newslettera.
Projekt obuhvaća:
- dizajn web stranice
- dizajn predložaka za društvene mreže
- dizajn predložaka za ponude i fakture
- dizajn omota ambalaže
- dizajn e-mail newslettera
- izrada video oglasa
U svakom formatu dizajniranom za Green Living Design koristimo jedinstvene osobine brenda: Svaki je proizvod 100% unikatan, 100% prirodan i donosi više od same estetike – smanjuje buku, poboljšava koncentraciju i pročišćuje zrak.
PROBLEMATIQUE
PROBLEMATIQUE je osobni brand čiji je naziv statement sam za sebe, upotpunjen karakternim logotipom. Elegantan i sa stilom, hrabar i nekonvencionalan – idealne karakteristike za plasman na tržištu NFT-jeva.
Da bismo dočarali osebujnost ovog brenda, u logotipu na mjesto slova “M” smještamo krunu kao prepoznatljiv simbol originalnosti i stila, s daškom funky svježine i stilske provokacije.
Projekt obuhvaća:
- dizajn logotipa